Στο 3ο εργαστήριο μιλήσαμε για τα ζώα που γνωρίζουν οι μαθητές μας, αλλά και αυτά που δεν έχουν γνωρίσει ακόμα και μιλήσαμε για το που ανήκουν και τι ξέρουμε για το περιβάλλον τους.
Στη συνέχεια τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και παίξαμε ένα παιχνίδι στο οποίο τα παιδιά διάλεγαν ένα ζώο από μια κατηγορία που τους άρεσε, έδινε διάφορα στοιχεία στους συμμαθητές τους και τα υπόλοιπα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν ποιο ζώο είναι.
Τέλος οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και τους δόθηκαν διάφορα καρτελάκια με τα ζώα χωρισμένα σε κατηγορίες (στεριά, νερό, αέρας) και το κάθε παιδί διάλεγε από ένα ζώο και το κολλούσε στην αντίστοιχη ομάδα.
Στο 4ο εργαστήριο μιλήσαμε για τα μέρη του σώματος ενός ζώου, όπου είδαμε παραδείγματα από διάφορες κατηγορίες ζώων, όπου τα παιδιά αντιστοιχούσαν τη σωστή λέξη με το σωστό μέρος.
Στο πρώτο φύλλο εργασίας που τους δόθηκε οι μαθητές έπρεπε να βρουν τη σωστή ουρά του κάθε ζώου και στην συνέχεια στο δεύτερο με παράδειγμα μια μαϊμού – η οποία μοιάζει στον άνθρωπο - έπρεπε να βρούνε τα σωστά μέρη και μιλήσαμε για τις ομοιότητες του ανθρώπινου είδους με τα ζώα.
Στο τέλος το κάθε παιδί ζωγράφισε το φύλλο εργασίας του και τα εκθέσαμε μέσα στην τάξη.
 
 
 
 
 
 
