Στο 5ο εργαστήριο με αφορμή τις φωλιές των χελιδονιών που είδαμε στην αυλή του σχολείου μας συζητήσαμε για το πού ζουν και τι θεωρούν ως σπίτι τους τα διάφορα ζώα που ξέρουμε. Έπειτα αναζητήσαμε και βρήκαμε πληροφορίες και υλικό απο το διαδίκτυο. Μάθαμε για διάφορα ζώα.
Ζωγραφίσαμε για τα σπίτια τους.
Έπειτα κάναμε ένα Φύλλο Εργασίας με βάση τα όσα μάθαμε.
Θέλοντας να ασκήσουμε και τις καλλιτεχνικές μας δυνατότητας αποφασίσαμε και φτιάξαμε με απλά ανακυκλώσιμα υλικά φωλιές για πουλιά. Περάσαμε πολυ ωραία.
Στο 6ο Εργαστήριο με αφορμή τα αδέσποτα ζωάκια που παρατηρήσαμε στο περιβάλλον μας (Εικόνα 10-11) συζητήσαμε για ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα της κοινωνίας μας.
Είδαμε συγκινητικά βίντεο, μαζέψαμε πληροφορίες από το διαδίκτυο, μάθαμε και τραγουδήσαμε ένα τραγούδι και τέλος κάναμε κάποια Φύλλα Εργασίας για αυτό το θέμα .
Επιπλέον δημιουργήσαμε Αφίσα με θέμα «Τα Δικαιώματα των ζώων» .
Τέλος αποφασίσαμε να αναλάβουμε δράση. Σε καθημερινή βάση τα παιδιά φύλαγαν ότι φαγητό του περίσσευε η επιθυμούσαν και με αγάπη το βάζαμε σε κεσεδάκι μαζί με νερό και τα τοποθετούσαμε εκτός του σχολικού χώρου για να το προσφέρουμε σε αδέσποτα της περιοχής. Αυτά όντως ανταποκρίθηκαν με ευγνωμοσύνη.
Το Εργαστήριο μας τελείωσε με συζητήσεις για το τί πετύχαμε, με αξιολόγηση των μαθητών για τις επιτυχίες τους αλλά και ενημέρωση των γονέων με την προσωρινή μεταφορά του φάκελου εργασίας του κάθε μαθητή στο σπίτι για μελέτη.