Στο 5ο εργαστήριο της ενότητας η εισαγωγή έγινε με αφορμή τις φωλιές των πουλιών που υπάρχουν στο χώρο της αυλής του σχολείου. Κάναμε συζήτηση με τους μαθητές, εφόσον ζουν κοντά στην φύση, για το αν έχουν δει φωλιές από διάφορα ζώα στο χωριό αλλά παρακολουθήσαμε και βίντεο από ταινίες που έχουν δει οι μαθητές, ώστε να γνωρίσουν και άλλες φωλιές από αυτές που ήδη ξέρουν.
Στη συνέχεια κάναμε όλοι μαζί ένα φύλλο εργασίας όπου κάθε μαθητής έβαλε τη φαντασία του αλλά και τις γνώσεις που απέκτησε σε εφαρμογή.
Τέλος οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και κατασκευάσαμε όλοι μαζί φωλιές ζώων από διάφορα υλικά που βρίσκουμε στο σπίτι μας και μιλήσαμε για τα οφέλη που προσφέρει μια φωλιά σε ένα ζώο και από τι μπορεί να τα προστατέψει.
Στο 6ο και τελευταίο εργαστήριο μιλήσαμε για τα αδέσποτα ζώα και τις ανάγκες τους. Οι μαθητές ήταν σε θέση να παραθέσουν διάφορα παραδείγματα μιας και υπάρχει πληθώρα από αδέσποτα σκυλιά στο χωριό. Οι μαθητές ζωγράφισαν τα ζώα και τα αδέσποτα που έχουν δει στο χωριό.
Αφού λοιπόν καταγράψαμε τις ανάγκες των ζώων συμφωνήσαμε ότι εκτός από την στέγη ένα άλλο πολύ βασικό τους πρόβλημα ήταν η τροφή. Για αυτό λοιπόν συγκεντρώσαμε τρόφιμα στην αυλή του σχολείου με σκοπό να ταΐσουμε τα ζώα αυτά.
Τέλος συζητήσαμε με τους μαθητές για όλα εκείνα τα νέα πράγματα που μάθαμε τόσο για τα ζώα που ζούνε γύρω μας αλλά και για αυτά που ζουν σε διαφορετικό περιβάλλον και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα ζώα έχουν τις ίδιες ανάγκες με εμάς για αυτό θα πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε με αγάπη.
 
 
 
 
 
 
