Με την Δ΄τάξη ολοκληρώσαμε την 2η θεματική ενότητα των Εργαστηρίων δεξιοτήτων, και θέμα ‘Όλοι μαζί στην σχολική ζωή’.
Στο 1ο Εργαστήριο ως αφορμή γνωριμίας και ενίσχυσης του δεσμού των μαθητών παίξαμε το παιχνίδι ‘’Δύο αλήθειες και ένα ψέμα’’. Οι μαθητές συμμετείχαν με όρεξη και ακολούθησε συζήτηση γύρω απο τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των παιδιών. Κατόπιν ζωγραφίσαμε σκηνές απο τις εμπειρίες της κοινής μας σχολικής ζωής .
Στο 2ο εργαστήριο δημιουργήσαμε το δέντρο της τάξης μας.. Κάθε παιδί κατέγραψε σε χάρτινα φύλλα δέντρου τι του αρέσει και τι δεν του αρέσει στην λειτουργία της τάξης και του σχολείου μας.
Κατόπιν έγινε συζήτηση και σύνθεση απόψεων με σκοπό να δημιουργηθεί ένα ανανεωμένο πλαίσιο κανόνων με σκοπό τη βελτίωση των σχέσεων και της λειτουργίας της σχολικής ζωής.
Στο 3ο εργαστήριο μιλήσαμε, συζητήσαμε, εκφράσαμε και γνωρίσαμε καλύτερα τα συναισθήματά μας. Αφορμή δόθηκε με μια σκηνή σύγκρουσης και εκφοβισμού, έργο του εικαστικού Μαχούριν, με τίτλο ‘’Bullying’’ .
Στην συνέχεια κόψαμε, κολλήσαμε και δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι συναισθημάτων. Ασχοληθήκαμε με τις καρτούλες που παράγαμε .
Στο 4ο εργαστήριο φτιάξαμε τον τροχό της αντιμετώπισης συγκρούσεων και δύσκολων καταστάσεων. Με τη βοήθεια του τροχού αυτού και κάποιων υποθετικών αλλά και αληθινών καταστάσεων συζητήσαμε και εκφράσαμε τον προβληματισμό μας για τον σωστό τρόπο αντιμετώπισης τους.
Στο 5ο εργαστήριο μιλήσαμε για τις διάφορες συμπεριφορές που επιδεικνύουμε οι ιδιοι αλλά και τα άλλα παιδιά, Αξιολογήσαμε την ορθότητα τους και συμπληρώσαμε ένα Φύλλο Εργασίας σχετικό. Τέλος παίξαμε ένα παιχνίδι σχετικό στον ιστότοπο Wordwall .
Στο 6ο εργαστήριο μέσω της ολομέλειας της τάξης κάναμε ανασκόπηση και αξιολόγηση των πεπραγμένων και των πραγμάτων που μάθαμε στην πορεία των Εργαστηρίων μας.