Η Ε΄ τάξη ξεκίνησε την 3η θεματική ενότητα των εργαστηρίων δεξιοτήτων με το θέμα “Παίζουμε και Μαθαίνουμε Παρέα,Πάντα με Βλέμμα Θετικό..!!”.
Στο 1ο εργαστήριο αρχικά o εκπαιδευτικός εξήγησε στους μαθητές/τριες πως στόχος του μαθήματος είναι να κατανοήσουν την έννοια της «ταυτότητας» ενός ατόμου. Στη συνέχεια αφού τα παιδιά κατανόησαν την έννοια της «ταυτότητας» περιέγραψαν τον εαυτό τους με δυο λέξεις, ενώ έπειτα είδαν φωτογραφίες με παιδιά με διαφορετικά χαρακτηριστικά (εθνικότητα, θρησκεία, χρώμα κ.λπ) και ανά ομάδες σημειώσαν τα κοινά και διαφορετικά χαρακτηριστικά των παιδιών.
Στο τέλος του εργαστηρίου τα παιδιά έπαιξαν παντομίμα. Ένας/Μία μαθητής/τρια από κάθε ομάδα πήρε από το «Κουτί της Ταυτότητας» ένα κλειστό χαρτάκι με μία λέξη κλειδί, όπως, εαυτός, άλλος, συνεργασία, κοινότητα, ομαδική εργασία και προσπάθησε να το κάνει κατανοητό στους υπόλοιπους με μη λεκτική επικοινωνία.
Στο 4ο εργαστήριο τα παιδιά έφτιαξαν το «Ψήφισμα της Τάξης για τους Ανθρώπους που Βρίσκονται σε Ανάγκη» στο οποίο κατέληξε η ολομέλεια και αναρτήθηκε σε εμφανές σημείο μέσα στην τάξη. Στη συνέχεια οι μαθητές/μαθήτριες ζωγράφισαν μια ιστορία με αφόρμηση ένα γεγονός της επικαιρότητας.
Στόχος του 6ου εργαστηρίου είναι να μάθουν οι μαθητές/μαθήτριες να σκέφτονται κριτικά, να επικοινωνούν και να συνεργάζονται μεταξύ τους, καθώς και να βλέπουν τη θετική διάσταση των καταστάσεων. Αρχικά, παρουσιάστηκε ένα θέμα της επικαιρότητας που είχε θετική έκβαση για την τοπική κοινωνία και συγκεκριμένα η κατάκτηση του τοπικού πρωταθλήματος από την ομάδα του χωριού. Οι μαθητές/τριες εκφράσαν τις σκέψεις, τις απόψεις και τα συναισθήματά τους γύρω από το θέμα, ενώ δόθηκε έμφαση στη θετική διάσταση των καταστάσεων.