Με την Δ τάξη ξεκινήσαμε την 1η θεματική ενότητα των Εργαστηρίων δεξιοτήτων, με θέμα ‘’Κύκλος είναι και γυρίζει’.
Στο 1ο Εργαστήριο μας οι μαθητές μέσω της συζήτησης, ανταλλαγής απόψεων και καταιγισμού ιδεών, διαπραγματεύτηκαν την έννοια της Φροντίδας γενικότερα καταγράφοντας τις ιδέες τους σε ιδεόγραμμα.
Έπειτα είδαμε ένα σύντομο βίντεο και προβλήθηκε φωτογραφία απο το ποτάμι του χωριού τους με σκοπό την πρόκληση ενδιαφέροντος αλλά και προβληματισμού για το κατά πόσο φροντίζουμε το περιβάλλον. Τέλος έγινε εκ νέου διαπραγμάτευση της έννοιας της φροντίδας αλλά σε σχέση με το περιβάλλον και επεκτάθηκε ο εννοιολογικός μας πίνακας.
Στο 2ο Εργαστήριο μας συζητήθηκε η εννοια του Αγαθού και έγινε ενημέρωση-παρουσίαση μέσω Powerpoint για τον κύκλο ζωής των καθημερινών αγαθών ωστε να γίνει κατανοητή η έννοια της γραμμικής οικονομίας και να ενημερωθούμε για το τέλος της ζωής των προιόντων.
Έπειτα κάνοντας ένα συμβόλαιο συνεργασίας και κανόνων χωριστήκαμε σε μόνιμες ομάδες για τις μετέπειτα ομαδικές εργασίας που θα προκύψουν.
Στην πρώτη μας ομαδική εργασία οι ομάδες επέλεξαν η καθεμιά απο ένα αντικείμενο της τάξης και δημιούργησαν σε χαρτί Α3 την πορεία της ζωή του και το τέλος του.
Κατόπιν έγινε επίδειξη του υλικού στην Ολομέλεια της τάξης και δόθηκε έμφαση στην επιθυμητή κατάληξη του προιόντος. Το σύνθημα που συμφωνήθηκε ήταν ΟΧΙ στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ- ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Τα αποτελέσματα της ομαδικής εργασίας ήταν τα παρακάτω.