Η Στ΄ τάξη ξεκίνησε την 1η θεματική ενότητα των Εργαστηρίων δεξιοτήτων με το θέμα ‘’Αλλάζουμε εμείς όχι το κλίμα’’.
Στο 1ο εργαστήριο έγινε η γνωριμία των ομάδων με την έννοια της κλιματικής αλλαγής. Η αφόρμηση έγινε με την επίδειξη βίντεο από το διαδίκτυο που εξηγούσαν το τι είναι το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου και η Κλιματική Αλλαγή, καθώς και με ποιους τρόπους θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε την Κλιματική Αλλαγή . Οι μαθήτριες και οι μαθητές πρότειναν τρόπους για την αντιμετώπιση της Κλιματικής Αλλαγής, τα οποία έβαλαν στους προσωπικούς φακέλους, ενώ ζωγράφισαν το πως αντιλαμβάνονται το φαινόμενο του Θερμοκηπίου.
Στο 2ο εργαστήριο προβλήθηκε το βίντεο με τίτλο “Μπαγκλαντές: Η γη που χάνεται” για να διαπιστώσουν οι μαθητές/μαθήτριες τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής. Στη συνέχεια μοιράστηκε ένα φύλλο εργασίας που ανέφερε τα δικαιώματα των παιδιών και ζητήθηκε να περιγράψουν ποια δικαιώματα θεωρούσαν ότι παραβιάστηκαν στην περίπτωση των παιδιών της Κουτούμπντια. Οι απαντήσεις των ομάδων συζητήθηκαν στην ολομέλεια της τάξης.
Στο 3ο εργαστήριο οι μαθητές/μαθήτριες έκοψαν με ψαλίδι 20 καρτέλες, 10 για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και 10 με περιοχές του πλανήτη, τις οποίες έπρεπε να αντιστοιχήσουν. Έτσι διαπιστώθηκε πως η κλιματική αλλαγή είναι εμφανής παντού στον πλανήτη.
Στο 5ο εργαστήριο δόθηκε στις 3 ομάδες από ένα σενάριο, το οποίο διάβασαν και στη συνέχεια έκοψαν και κόλλησαν τα αντικείμενα που βρίσκονταν κάτω από κάθε σενάριο στο «πράσινο πεδίο» της καρτέλας τους. Κάθε ομάδα παρουσίασε το σενάριο της και την καρτέλα της στην ολομέλεια της τάξης. Στο τέλος έγινε συζήτηση με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού για να αναδειχθεί η ατομική/συλλογική ευθύνη που μπορεί να έχουμε στην ένταση του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Το 6ο εργαστήριο αποτελεί συνέχεια του 5ου εργαστηρίου. Οι 3 ομάδες αντικαθιστούν όσες εγκαταστάσεις, αντικείμενα ή συνήθειες μπορούν και θέλουν για να μειώσουν τα μαύρα συννεφάκια από τον ουρανό τους. Τέλος κάθε ομάδα παρουσίασε τη βελτιωμένη καρτέλα της στην ολομέλεια της τάξης.
Στο 7ο εργαστήριο έγινε ένας αναστοχασμός και κάποιοι μαθητές/μαθήτριες έκαναν εργασίες των όσων έμαθαν για την κλιματική αλλαγή. Στο τέλος πραγματοποιήθηκε και μια αξιολόγηση με τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου.